Na základě nabídky Vodafone jsem uzavřel smlouvu na instalaci bezdrátového internetového spojení a dodávky TV programů (původně UPC, převzaté Vodafonem). Od počátku datový přenos pracoval špatně, televizní přenos byl neustále přerušován a obraz se rozpadal.
10/2020 jsem prodal pánovi vozidlo s tím, že ve smlouvě má danou záruku 1 rok na motor ohledně spotřeby oleje, na kterou tento typ motoru trpí. Teď mě pan volal, že se mu údajně motor potkal a pokazil se. Chci poprosit o radu jak postupovat a na co má pán nárok. Děkuji Patrik.
V červnu 2020 jsme poptávali kotel u jedné firmy. Tato firma nám slíbila pomoct s kotlíkovou dotací. Několikrát jsme avizovali, že kotel budeme chtít řešit až po schválení žádosti - bez dotace bychom na něj neměli dostatek finančních prostředků.
Objednala jsem si zboží z eshopu HiTECH Electronics s. r. o. Zásilka dorazila bohužel nekompletní, chyběla druhá část objednávky. Obrátila jsem se na eshop emailem a zasláním fota zásilky a vyřešení reklamace, aby mi bylo dodáno chybějící zboží nebo vrácené peníze. Prodejce odpověděl, že pokud dorazilo nekompletní zboží, ať se obrátím na toho, kdo mi zboží doručil a to na Českou poštu.
Koupila jsem si od soukromého majitele novinový stánek, vyptala jsem se na podmínky za jakých podnikal, nikde žádný problém, vše vypadalo v pořádku. On šel do důchodu a stánek byl cca půl roku zavřený. Sepsali jsme tedy smlouvu, že od něho kupuji novinový stánek a se smlouvou šli na městský úřad kvůli přepisu pozemku.
Při stavbě kanalizační přípojky od garáží provedl stavitel chybné připojení do šachty. Dílo nelze předat, převzít, zkolaudovat jelikož BVaK toto napojení neschválil. Navíc stavitel se neřídil projektovou dokumentací. Kanalizace se musí celá udělat znovu. Kdy máme toto reklamovat, po převzetí díla?
Koupil jsem auto z autobazaru za 80.000 Kč s tím, že si auto přihlásím, že je z dovozu. Už na začátku začaly problémy. Auto neudělalo emise, tak jsem začal pátrat. Vady na autě byly: špatné vstřiky, spojka plus setrvačník. Práce s díly stáli 50.000 Kč. Ale auto jsem si chtěl nechat, tak jsem to opravil.
Prodal jsem štěně kavalíra bez PP v roce 2019. Až za 9 měsíců se mně ozval nový majitel pejska a oznámil mně, že pejsek měl vrozenou vadu Ektopický ureter. Nechal ho 2x operovat a dal za léčbu zatím 40.000 Kč. Chce po mně uhradit všechny náklady za léčbu, ačkoliv mně vůbec neoznámil reklamaci štěněte před operacemi.
29.6.2020 jsem pořídil vozidlo za 30.000 Kč na kupní smlouvu, pár dní na to se mi však objevily technické závady. Kontaktoval jsem o tom bývalé majitele, informoval jsem je o tom, že to vezu na diagnostiku a následný servis. Byla nalezena závada za 4.000 Kč, podloženo fakturou. Kontaktoval jsem je a chtěl jsem se s nimi dohodnout na nějakém finančním srovnání.
Jsem chovatelkou psů s rodokmenem. Mám již 20 let (2000-2020) chov. Zkušenosti s chovem a prodejem psů - štěňátek. Nyní mi nastal problém, který jsem doposud řešit nemusela a nevím, jak se mám/musím zachovat. 30. 7.2019 jsem prodala štěňátko do Itálie s tím, že majitel by rád štěně použil do chovu.