V srpnu 2022 jsem koupila pro dceru koně na Slovensku. Stál 6.000 €. Je to mladý kůň vhodný pro sportovní využití. Před týdnem jsme nechali udělat vyšetření veterinářem pro sezonu 2023 a kompletní rentgeny končetin. Rentgeny ukázaly že má cysty v kloubech, tím pádem do sportu využitelný není - může se to zhoršovat, kůň může začít kulhat nebo dostane artrózu.
Nebyl jsem spokojen s výsledkem kosmetického zákroku na nejmenované klinice plastické chirurgie. Když jsem výsledek reklamoval, bylo mi jak telefonicky, tak posléze emailem potvrzeno, že moji reklamaci uznávají a že mi vrátí obnos za zákrok v plné výši hotově na recepci kliniky, s čímž jsem souhlasil.
Dne 28.12.2022 jsem prodala vozidlo do autobazaru Auto Lukšan Příbram. Bohužel kupní smlouva je na fyzickou osobu FO, majitele bazaru p. Lukšana. Já jsem poskytla plnou moc. Vozidlo 4.1.2023 na registru pouze dal do depozitu. 6.1.2023 jsem si všimla, že má před bazarem vozidlo na sobě jiné SPZ (mám nafocené). Pán se neustále vymlouvá a lže ohledně přepisu vozidla.
Zakoupil jsem 1/2022 privátně vozidlo, na kterém se už po 4 měsících projevovaly skryté závady motoru. Nedalo se prokázat, zda to prodejce věděl nebo ne. Abych dal auto do pojízdného stavu, musel jsem investovat cca. 35.000 Kč. 31.12.2022 jsem zjistil, že vozidlo má stočený tachometr o 160.000 km. Potvrzení o manipulaci mám přímo z autorizovaném servisu.
Obracím se na Vás s dotazem ve věci reklamace servisovaných prací na motocyklu. V servisu byla provedena oprava klepajícího motoru. Po převzetí motocyklu a ujetí pár kilometrů jsem motocykl opět předal do servisu z důvodů reklamace provedených prací (navíc motocyklu nejprve chyběl šroub na víku motoru a následně při dalším předání byl uvolněný výpustný šroub oleje motoru, což mělo za následek únik oleje na vozovku, který mohl způsobit ohrožení pro řidiče a ostatní účastníky sil. provozu).
Koupili jsme s manželem auto Audi Q7, ani ne půl roku a už se vyskytl problém ohledně systému v autu a autorádia. Jde o to, že v autě je systém, který není kompatibilní s rádiem a ovládacími prvky ve vozidle, kterými se reguluje nastavení zdvihu na komfortní automatiku atd. Za jízdy se mi stalo, že mi předek spadl těsně nad kola a systém i displej problikával.
Koupila jsem si byt 70 m2 - 3+kk v třípatrovém zděném domě se 6 bytovými jednotkami. Celková cena 4.300.000 Kč (přízemí). Bydlím v něm na základě nájemní smlouvy už dva měsíce a tento týden byl přepsán na katastru nemovitostí ČR na mně. K předání bytu dojde na přelomu listopadu a prosince 2022. V bytě se vyskytla ve dvou rozích (odvodové rohy domu) velmi nepříjemná vlhkost zdi do výše až 70cm a kondenzace vody na podlaze nic zanedbatelného.
Domluvili jsme s naším známým, že nám zhotoví střechu a dodá dřevo na vazbu na rodinný dům - novostavbu. Když jsme se ptali po tesařích, tak se nám sám nabídl, že to umí a dělá. Je povoláním truhlář a říkal že má les a katr, takže dřevo nebude problém. Zbytek materiálu jsme si zajišťovali sami. Takže jsme mu věřili. Domlouvali jsme vše minulý rok (2021) na letošní podzim (2022).
Zajímalo by mě, zda lze uplatnit reklamaci skrytých vad společných prostor v případě, že dům je starý, ale pouze zrekonstruován. To znamená, že developer zrekonstruoval a rozprodal byty za ceny úměrné tržní ceně pro "nové/zrekonstruované" byty. Časem se ale projevila vlhkost zdí v přízemí v důsledku špatné/žádné izolace sklepních prostor (která zřejmě nebyla nikdy - jedna se o secesní dům).
Elektronickou cestou jsme uzavřeli kupní smlouvu na koně. Ve smlouvě je rozdělena cena na rezervační poplatek a doplatek. Rezervační poplatek byl uhrazen na účet a doplatek měl byt doplacen v době převzetí koně. Kupec si objednal vlastní transportní společnost, která koně v domluvený den vyzvedla, kupec měl byt také přítomen (kupec potvrdil ve zprávě), ale nakonec se nedostavil.