Ráda bych se informovala, zda a jak mohu reklamovat službu resp. seminář, kterého jsem se zúčastnila. Na začátku listopadu 2019 jsem se zúčastnila placeného psychologického semináře. Autorka semináře na svých webových stránkách i dalších propagačních materiálech popisuje, co vše se během semináře účastník naučí, k čemu díky semináři dospěje a jak se během semináře bude cítit dobře.
Při prodeji vozidla jsme se ústně dohodli, že přepis vozidla provede kupující. Naivně jsem doufal, že kupující dohodu splní a proto byl opatřen plnou mocí. Po uplynutí doby na přepis vozidla nemám žádné informace o přepisu vozidla v registru vozidel. Kupující nekomunikuje. Kupní smlouvou disponuji.
03/2019 jsem zakoupila starší vozidlo. Pár dní po jeho zakoupení byly shledány závady, které bránily v bezpečném provozu vozidla. Kontaktovala jsem prodejce a bývalou majitelku tohoto vozidla (písemnou formou) o těchto závadách. Prodejce přislíbil nápravu, ale její realizace neustále oddaloval.
Prodali jsme auto 20 let staré, do posledního dne užívané. Při koupi jsme kupujícího upozornili, že "hučí" ložisko. Po 1.000 km je třeba dolívat olej a špatně se posunuje sedadlo. O jiných závadách jsme nevěděli. Nyní se nám po 14 dnech kupující ozval - dal auto zkontrolovat údajně "odborníkem".
2015 jsme zakoupili nezkolaudovanou nemovitost - rodinný dům. 05/2019 se na zdech a podlahách začaly objevovat praskliny, což stále pokračuje. Pokud bychom jako reklamaci požadovali po původním vlastníkovi finanční částku na provedení nutných úprav, jakou máme naději a možnost na její získání?
17.05.2019 jsme koupili nové auto Tucson NL v KB car Liberec. U předání vozidla byly známky poškození "lak rýha, zadní sedadlo poškozené, poškrábané zadní palubové středové čelo", vše bylo odstraněno, kromě středního palubového čela. V červenci 2019 jsme byli s autem, ohledně špatných jízdních vlastností.
19.10.2019 jsem zakoupila v AAA auto vůz Kia Soul R. V. 2018. Vůz jsem zvolila hlavně z důvodu deklarované tovární záruky vozu do 6/2025. Po koupi vozu jsem zjistila z Cebia a od továrního prodejce, že byl vůz přestavěn na pohon LPG a zase zpět u neautorizovaneho servisu a tím dle podmínek společnosti Kia tovární záruka zaniká.
Rád bych se informoval ve věci reklamace brašny od renomovaného CZ výrobce kožených doplňků. Brašna byla koupena na konci roku 2015, 2017 byla reklamována - úspěšně. Reklamace byla vyřízena vydáním nového kusu totožné brašny, o čemž mám průkazné doklady. Bohužel stejná závada se nyní projevuje i u této vyměněné brašny nyní v roce 2019, čili necelých 24 měsíců od převzetí nové vyměněné věci.
Kúpil som pracovný stroj ako živnostník. Záruka na stroj je 24 mesiacov. Stroj sa mi za osem mesiacov pokazil 3x, tá istá závada - výrobná chyba. V autorizovanom servise mi ju vždy opravili. Momentálne žiadam od firmy, kde som stroj kupoval vrátenie peňazí v plnom rozsahu, mám nárok na vrátenie? Ivo.
Pokud v kupní smlouvě stojí toto: "4.1 Strana Kupující výslovně prohlašuje, že si Předmět převodu řádně prohlédla, seznámila se s jeho stavem, včetně právního stavu Předmětu převodu zapsaného na příslušném LV v katastru nemovitostí k datu podpisu této Smlouvy, a v tomto stavu jej také bez jakýchkoliv zjevných faktických a právních vad kupuje";