Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1909
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1207
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1888
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1035
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 4071
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1421
V říjnu 2015 jsem si nechala zabudovat klimatizaci s tříletou záruční dobou od firmy Otta vzduchotechnika a klimatizace s. r. o. Po prvním roce provozu 2016 jsem si písemně objednala začátkem května 2017 čištění a kontrolu, kterou v rámci tříleté záruky musí provádět. Uplynulo více než 2 měsíce a nikdo se mi neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1247
V říjnu 2015 jsem si nechala zabudovat klimatizaci s tříletou záruční dobou od firmy Otta vzduchotechnika a klimatizace s. r. o. Po prvním roce provozu 2016 jsem si písemně objednala začátkem května 2017 čištění a kontrolu, kterou v rámci tříleté záruky musí provádět. Uplynulo více než 2 měsíce a nikdo se mi neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 913
Uzavřel jsem roční smlouvu s firmou BEE SITE: ES na zobrazování mé reklamy na vyhledávači Google. V této smlouvě je mj. uvedeno, že firma zajistí časté zobrazování mé reklamy na 1. straně vyhledávače Google a dále garance výkonu 5000 oslovených potenciálních zákazníků za rok. Po nějaké době jsem ale zjistil, že se má reklama téměř nezobrazuje a také ohlas zákazníků je minimální.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 5654
Uzavřel jsem roční smlouvu s firmou BEE SITE: ES na zobrazování mé reklamy na vyhledávači Google. V této smlouvě je mj. uvedeno, že firma zajistí časté zobrazování mé reklamy na 1. straně vyhledávače Google a dále garance výkonu 5000 oslovených potenciálních zákazníků za rok. Po nějaké době jsem ale zjistil, že se má reklama téměř nezobrazuje a také ohlas zákazníků je minimální.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1005
4.7.2017 jsem zrušila e-mailem jedné cestovní kanceláři zakázku (provázení zájezdu) na 31.08.-11.09.2017 (z vážných důvodů - svatba v rodině), odpovědi jsem se dočkala dnes (18.07.2017), tj. po 16-ti dnech. Žádné ústní ani písemné smluvní podmínky mezi mnou a firmou stanoveny nebyly, dovolila jsem si tedy téměř dvouměsíční odstup od zrušení a realizací zájezdu považovat za dostačující.