V říjnu 2015 jsem si nechala zabudovat klimatizaci s tříletou záruční dobou od firmy Otta vzduchotechnika a klimatizace s. r. o. Po prvním roce provozu 2016 jsem si písemně objednala začátkem května 2017 čištění a kontrolu, kterou v rámci tříleté záruky musí provádět. Uplynulo více než 2 měsíce a nikdo se mi neozval.
Opět jsem prosila o termín a přidala jsem, že jsem zklamaná přístupem této firmy. Následovala urážející odpověď, že oni nepracují teď hned a že mají své klienty, kteří mají podepsanou servisní smlouvu (tu mi nikdo při instalaci nenabídl), takové zákazníky jako jsem já eliminují, neboť mají zakázky velkých firem. Podotýkám, že jsem této firmě zaplatila 90.000 Kč. Opět jsem žádala o kontrolu v rámci záruky a již se mi nikdo neozval. Zbývá mi ještě rok a tři měsíce kdy vyprší záruka, která je podmíněna pravidelnou roční kontrolou, kterou mi odmítají udělat. Prosím Vás o radu, jak postupovat, nevím si rady. Děkuji Darina.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment