Pronajal jsem dům (listopad 2010), s nájemcem jsme byli dohodnuti na stavech elektroměru, se kterými přehlásí elektroměr na sebe. K převodu došlo až cca po 3 měsících, přitom v nájemní smlouvě je stanoven převod do 8 dnů od podepsání. Na ČEZu mi řekli, že udělat převod se „zpětnými“ stavy není problém, pokud již neproběhla nějaká fakturace.
Ta neproběhla.Při převodu nájemce zatajil můj protokol o ukončení a vyplnil čestné prohlášení (což jsem vůbec netušil, že je možné). V něm uvedl stavy nepravdivé, které neodpovídaly době, kdy byl byt předán k užívání v rámci nájemní smlouvy. Mně poté přišla ukončovací faktura i se spotřebou za nového nájemce. Na ČEZu jsem se dozvěděl, že čestné prohlášení se používá pouze ve výjimečných případech (úmrtí). Reklamoval jsem tedy přepis elektroměru, že se o žádný výjimečný případ nejednalo a není mi jasné, proč si na ČEZ onen výjimečný případ neověřili. Kontakty na mě mají, stačilo zvednout telefon, napsat email. Nikdo mě však nekontaktoval. Jak je možno toto nepravdivé čestné prohlášení napadnout, popř. celý přepis elektroměru, který se uskutečnil na zfalšovaných a neověřených datech? Popř.jaké jsou mé jiné možnosti? Děkuji, Ivan
Komentáře vytvořeny pomocí CComment