Podala jsem stížnost na zaměstnance silničního správního úřadu z důvodů porušení paragrafu zákona o pozemních komunikací. S vyřízením stížnosti jsem nebyla spokojena, poněvadž vyřízení stížnosti obsahovalo pouze sdělení, že daný zaměstnanec městského úřadu nepochybil. Nebylo zde žádné odůvodnění proč nepochybil.
Proto jsem podala žádost o prošetření způsobu vyřízení stížnosti k nadřízenému orgánu. Tam moje žádost ležela hrozně dlouho, proto jsem se telefonicky informovala, kdo moji žádost vyřizuje. Dostala jsem kontakt na úřední osobu, která se danou věcí měla zabývat. Kontaktovala jsem ji telefonicky s dotazem, jak bylo postoupeno v dané věci. Bylo mi řečeno, že,, nebudeme slovíčkařit", že daná osoba, na kterou jsem poslala stížnost provádí svou agendu na městskému úřadě dobře a snaží se. Požádala jsem o písemné vyjádření. To mi bylo zasláno, ale vyjádření se vůbec netýkalo obsahu mé podané stížnosti. Podala jsem tedy žádost o prošetření k ministerstvu dopravy. Tam byla moje stížnost opět zaslána na krajský úřad s odůvodněním, že vyřízení stížnosti přísluší krajskému úřadu. Chtěla bych se zeptat, když krajský úřad podá vysvětlení na moji stížnost jako dosud, zda musím požádat soudní cestou o projednání prohřešku dané úřední osoby nebo se ještě mohu někde obrátit než na soud. Pochybení úřední osoby je zde znatelné, ale nechápu, z jakého důvodu to nechce nikdo řešit. Děkuji za odpověď Regina.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment