Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Hodnocení 5.00 (1 hlas)
    Postup reklamace vyúčtování služeb mobilního operátora - informace
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Stránka uvádí návod postupu, jak reklamovat vyúčtování služeb mobilního operátora.

    Reklamace vyúčtování mobilního operátora - postup

    • Obrátit se pro radu na telefonickou poradnu pro spotřebitele občanského sdružení spotřebitelů TEST na tel. čísle 299 149 009 (za cenu běžného telefonního hovoru), která je v provozu ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou.
    • Podat reklamaci proti vyúčtování u konkrétního poskytovatele služby obsahu, tj. u subjektu, který na daném telefonním čísle informace poskytuje. Lhůty pro podání reklamace by měly být součástí obchodních podmínek poskytovatele služby obsahu, v každém případě ČTÚ doporučuje podat reklamaci bez zbytečného prodlení. Služba obsahu není službou elektronických komunikací, a proto ČTÚ může pouze prověřit, zda bylo nebo nebylo sporné volání uskutečněno, popř. v jakém rozsahu. ČTÚ není kompetentní rozhodovat ve věci úhrad pro volání na čísla s vyjádřenou cenou.
    • Podat reklamaci proti vyúčtování u svého poskytovatele telefonní služby, který by měl prověřit, zda bylo nebo nebylo provedeno sporné volání na číslo 90X a v jakém rozsahu. Reklamaci je nutné podat bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne.
    • V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace u svého poskytovatele telefonní služby lze podat námitku proti jejímu vyřízení na Český telekomunikační úřad. Námitku je nutné podat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Námitku vyřizuje odbor pro příslušnou oblast dle místa bydliště.
    • Účastník má rovněž možnost se v případě nekalých obchodních praktik obrátit na Českou obchodní inspekci.
    • V případě podezření na spáchání trestného činu, má účastník možnost se obrátit na Policii České republiky.
    • Další možností účastníka je rovněž možnost obrátit se na Asociaci provozovatelů mobilních sítí (APMS), Asociaci poskytovatelů veřejných telekomunikačních sítí (APVTS), či ICT UNII o.s.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování