30.6.2021 jsem předal byt pronajímateli a ukončil tak pronájem. Stav bytu si pronajímatel zkontroloval, souhlasil s ním a podepsal, včetně závad, a to pouze malby včetně toho, že jsem je zaplatil. Až teď v říjnu, 15.10.2021 mi pronajímatel napsal email, že nový nájemce zjistil, že elektrická trouba je rozbitá, údajně do ní zatekla voda skrze varnou desku (což mně osobně přijde spíše jako vada produktu).
Přičemž trouba nikdy nebyla používaná. Píše, že mi zašle fakturu. Požaduje, abych škody uhradil. Má pronajímatel na požadování uhrazení škod právo, když je to už 3 měsíce po podepsání předávacího protokolu? Jak mám na toto reagovat? Troubu mohl rozbít majitel sám po mém odchodu nebo i nový nájemce. Další moje otázka je, musím mu sdělit mou novou adresu, aby mi posílal faktury kdy a jak se mu zachce?
Komentáře vytvořeny pomocí CComment