Jaký vliv na čerpání dotace (čerpána 2014) má skutečnost, že stavební řízení projednával speciální stavební úřad, KÚ odbor dopravy a Ministerstvo dopravy. Nyní (6/2018) na základě našich námitek k provedení stavby zastávky (2 roky jsme přes urgence neobdrželi vyjádření k našim námitkám ani nám nebylo zasláno stavební povolení) jsme od právníka KÚ obdrželi rozhodnutí, že KÚ ruší stavební povolení a zastavuje řízení pro jeho rozpor s právními předpisy a to z důvodů zakládajících nicotnost rozhodnutí - konkrétně z důvodu absolutního nedostatku věcné příslušnosti.
Speciálnímu stavebnímu úřadu projednávání tohoto projektu dle § 15 SZ nepřísluší a mělo být projednáváno příslušným obecním stavebním úřadem. Jedná se již o druhé stavební povolení, které bylo v souvislosti s tímto projektem zrušeno z důvodu nezákonnosti. Prosím o informaci, kdo je odpovědný za tuto "těžkou, kvalifikovanou formu nezákonnosti rozhodnutí" (jak je uvedeno v rozhodnutí), zda investor, projektant (projekt nebyl zpracován oprávněnou osobou), místně příslušný stavební úřad, speciální stavební úřad, KÚ či Ministerstvo dopravy. V souvislosti se zastávkou jsme se odvolávali ke všem těmto správním institucím, nikdo však příslušnost ke stavebnímu řízení nerozporoval. Vzhledem k tomu, že první i druhé stavební povolení bylo zrušeno (první v r. 2015, druhé nyní), dotace je čerpána již téměř 4 roky na nepovolenou stavbu. Má vliv na čerpání dotace, jestliže projekt byl projednáván jako dopravní stavba, přičemž se vlastně o dopravní stavbu nejedná a projekt musí být přepracován oprávněnou osobou? Děkuji předem za vyřízení této informace a přeji hezký den, Alenka.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment