Již několikátým rokem mám sjednané životní pojištění, mimo jiné i pro případ pracovní neschopnosti. Pojištění mám sjednané přes finančního poradce. 11/2022 jsem nastoupila do pracovní neschopnosti z důvodu psychických problémů tedy diagnózy F. Po zahájení pracovní neschopnosti jsem se informovala u mého poradce, zda-li pojišťovna tyto diagnózy plní či nikoli.
Pan poradce mne ujišťoval, že plní (byl u toho na naší schůzce přítomen i můj přítel). Na tuto diagnózu jsem měla pracovní neschopnost vedenou do 4/2023, kdy jsme žádali pojišťovnu o zálohové plnění. Pojišťovna mi ovšem pojistné plnění zamítla s tím, že tuto diagnózu plní, ale podle pojistných podmínek pouze v určitých případech a na moji diagnózu se plnění nevztahovalo. Přišla jsem tedy na základě jeho špatně podané informace o velkou finanční částku na pojistném. V průběhu pracovní neschopnosti se mi také podařilo otěhotnět. Bohužel to bylo těhotenství rizikové, takže jsem pracovní neschopnost mohla mít psanou právě na tuto diagnózu. Ihned jak mi v dubnu pojišťovna plnění zamítla jsem si lékařem nechala diagnózu na pracovní neschopnosti změnit. Pokud bych si ovšem nezažádala o zálohové plnění nejspíše bych diagnózu F měla až do nástupu na mateřskou. Dle informací od pana poradce má pojišťovna rizikové těhotenství plnit 5 měsíců a já tuto změněnou diagnózu do nástupu na mateřskou dovolenou měla pouze 2 měsíce. Pan poradce mi nabídl, že z důvodu, že mi sdělil špatné informace tak mi částku o kterou jsem přišla od listopadu do dubna uhradí z jeho pojistky “na blbost” a na zbytek doby pošle na moji pojišťovnu podklady pro vyplacení doby za rizikové těhotenství. Ovšem nyní je už říjen a nemám vůbec žádné informace. S panem poradcem se nemohu spojit a když už se mi to podaří tak mi vždy řekne, že to řeší nebo, že se na to nedíval takže neví jak to vypadá. Že zavolá a to se nikdy nestane. Tohle jsem ze začátku tolerovala a byla trpělivá. Ale už mi trpělivost dochází, protože se jedná o větší finanční částku, kterou nevím jestli někdy dostanu nebo ne. Snažím se s ním spojit i několikrát týdně ale bohužel bezvýsledně. Každopádně se nemám kam obrátit protože pracuje jako osvč pod Broker Trust. Když zavolám na pojišťovnu tak mi řeknou, že jsou u nich všechny pojistné události uzavřené a žádná další v řešení není. Když se na to zeptám mého finančního poradce tak mi řekne, že to předal paní likvidátorce a já to v systému neuvidím dokud se tomu nezačne věnovat. Nevím proto co dělat. Nemohu si to na pojišťovnu nahlásit sama protože mi tvrdí, že to udělal, ale nemám pro to žádný důkaz. Tuto situaci společně řešíme již od poloviny dubna co mi pojistnou událost pojišťovna zamítla. Nyní mám 2 měsíčního syna a tato situace mě velmi psychicky tíží a musím nad ní pořád přemýšlet a už jsem úplně bezradná. Nikdo mi nedokáže pomoct, mám z toho velký stres který se podepsal i na tom, že jsem přestala kojit. Proto bych Vás ráda požádala o radu jak tuto situaci řešit a jestli lze právní cestou po panu poradci peníze vymáhat. Moc Vám děkuji za odpověď.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment