Prosím o informaci zda má smluvní servis pojišťovny právo zadržovat opravený vůz s tím, že pojišťovna odmítla proplatit opravu, když do tohoto servisu zákazníka poslala? Pro širší pochopení posílám v příloze pojistné podmíny pojišťovny s vyznačenou částí balíčku servis pro.
Pokud by došlo k nabourání pojištěného vozu klienta, který má u ČPP sjednán produkt Servis Pro, ale viník, který byl určen ve správním řízení, měl v době nehody propadlé povinné ručení, ale vůz měl přihlášen v registru, je dle Vašeho názoru pojišťovna povinna likvidovat tuto škodu z produktu Servis Pro a neodkazovat klienta k tomu, aby si věc řešil sám s Českou kanceláří pojistitelů? Podle mého názoru ano vzhledem k pojistným podmínkám ve vyznačené části. Děkuji, Hanuš
Komentáře vytvořeny pomocí CComment