O tomto víkendu se jevilo, že budeme moct s manželem vycestovat na víkend – dvě noci (29.10. -31.10.). V úterý 26.10. jsem se poradila na infocentru ve Špindlerově Mlýně, kde mi sdělili, že v hotelu Bedřiška mají dost volných pokojů, dependance je „pouze“ za 600 Kč. Telefonicky mi hotel nejprve nabídl dražší pokoje, až jsem se ptala na dependanci, teprve mi sdělili, že jsou pokoje též volné. 26. 10. mi též už poslali mailem závaznou objednávku v příloze, v níž byly i stornovací poplatky, tu část jsem bohužel nečetla, protože jsem si jí nevšimla, a stačilo mi sdělení v mailu, že objednávku přijali. 28. 10. jsem se mailem ozvala, že je manžel bohužel natolik zaneprázdněný, že musíme pobyt zrušit. Odpověděli mi, že důvod je pro ně nepřijatelný, že hotelu vznikla škoda, pokoj mohli obsadit někým jiným (i když, jak jsem zjistila, tam zůstalo i nadále několik pokojů neobsazených). Poslali mu mail, ze musím výlohy v ceně 2560 Kč zaplatit se splatností do 8.11. (na internetu je pokoj uveden v ceně 600 Kč, že je to za osobu na noc není jasně řečeno), jinak je budou vymáhat soudní cestou.
Mají na to skutečně právo? Je mailem poslaná objednávka se storno podmínkami skutečně závazná a právně vymahatelná? Nelze brát v úvahu, že jsem pobyt objednala už v době, kdy mají v objednávce stornopoplatek v 50% výši? Má smysl předat záležitost právníkovi? Jde mi o to, abych nakonec neplatila ještě víc než storno ve 100procentní výši 2560 Kč. A ještě prosím – pokud nezvládnu platbu do 8.11. mohu být penalizována? Děkuji, Zdislava
Mají na to skutečně právo? Je mailem poslaná objednávka se storno podmínkami skutečně závazná a právně vymahatelná? Nelze brát v úvahu, že jsem pobyt objednala už v době, kdy mají v objednávce stornopoplatek v 50% výši? Má smysl předat záležitost právníkovi? Jde mi o to, abych nakonec neplatila ještě víc než storno ve 100procentní výši 2560 Kč. A ještě prosím – pokud nezvládnu platbu do 8.11. mohu být penalizována? Děkuji, Zdislava
Komentáře vytvořeny pomocí CComment