Pracujeme ve firmě A jako mzdové účetní. Naše firma má smluvní závazek na zpracování mezd pro velkou firmu B a pro tuto firmu tedy zajišťujeme veškerý servis týkající se mzdového účetnictví. Tato firma B si zřídila call centrum pro své zaměstnance, kam mohou všichni zaměstnanci psát nebo volat své požadavky vůči zaměstnavateli.
Naše firma A nám nařídila, že kromě výkonu práce mzdové účetní jsme od 16.6.2023 nově povinné obsluhovat telefonní linku tohoto call centra. Každý den v 9.00 si máme vzít sluchátka a zalogovat se jako telefonní operátorky na jejich call centrum, po celý pracovní den vyřizovat telefonické požadavky zaměstnanců firmy B a tyto požadavky v tiketovacím systému na PC zapisovat, třídit a vyřizovat. Bavíme se zde o cca 15000 zaměstnancích, takže opravdu práce na plný úvazek. Odůvodnění - prý tam budou zaměstnanci volat i kvůli otázkám na mzdovou účtárnu, takže je to naše povinnost. Samozřejmě je nám jasné, že do 7,5 hodinového pracovního úvazku prostě nedokážeme nacpat 16 hodin práce pro mzdovou účtárnu i call centrum. Zaměstnavatel nám nedal žádnou novou pracovní smlouvu, nic písemně a plat navíc také žádný. Dostali jsme pouze varování, že komu se to nelíbí, může dát výpověď. Poradíte nám, jak se bránit? Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment