Pracuji jako koordinátor asistenční služby a na základě stížnosti klienta jsem dostala v dubnu 2019 vytýkací dopis spolu s akčním plánem. Upozornila jsem zaměstnavatele na fakt, že na základě akčního plánu mne může vyhodit kdykoli, protože je ve své podstatě nesplnitelný. Akční plán končil k 31.5.2019. Dne 19.6.2019 mi bylo sděleno, že jsem jednou udělala chybu a kvůli tomu, že jsem přeslechla v hovoru jednu větu klienta.
Týmový vedoucí mi bokem sdělil, že nahrávku mého hovoru s klientem poslouchal třikrát než přišel na to, že ta věta tam je. Z toho důvodu přišlo špatné NPS hodnocení od klienta a já dostala druhý vytýkací dopis. Při jeho přebírání jsem byla tlačena do okamžitého rozhodnutí, zda přijmu další akční plán do konce července nebo se zrovna domluvíme na odchodu dohodou. Ano, udělala jsem chybu, ale jsem pouze člověk a ne robot.
Vzhedem k tomu, že jsem si stěžovala písemně na nedostatečné proškolení na noční směny a nové produkty, je mi jasné, že jsem v nemilosti. Práce mne baví, ale v atmosféře, která na pracovišti nyní je zvažuji odchod.
Na úřadu práce ČR jsem zjistila, že pokud ukončím pracovní poměr dohodou, budu mít pouze nejnižší výměru podpory. Jiné zaměstnání v současné době nemám. Na pracovišti jsem vedoucímu týmu řekla, že tak závažné rozhodnutí odmítám učinit ihned a že mi ten tlak nevyhovuje. Hledám cestu jak se domluvit na ukončení pracovního poměru tak, abych nebyla krácena na podpoře v nezaměstnanosti a mohla si najít jinou práci. Pokusím se přiložit oba vytýkací dopisy i akční plán. V případě potřeby mohu nafotit i pracovní smlouvu, kterou mám na dobu neurčitou. Děkuji, Milena
Komentáře vytvořeny pomocí CComment