Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Před nedávnem jsem v Nizozemí zakoupil přítelkyni k narozeninám v obchodu Bijou Brigitte hodinky. Ty ji po čase samovolně vnitřně zrezivěly. Vzal jsem tyto hodinky na reklamaci v české pobočce. Reklamace byla uznána jako odůvodněná s tím, že máme právo na náhradu škody.

    Na české pobočce mi ale řekli, že nemohou vyplatit nazpátek peníze, protože se jedná o eura a teď je již jiný kurz. Samozřejmě jsem jim navrhl ať se podívají nebo že jim zjistím jaký v té době byl přesný kurz, ale to odmítli s tím že to tak nejde. Jak se bránit? Nabídli mi, že si můžu vybrat jiný jejich produkt. To ale nechci. Jak dál postupovat? Svatopluk

    Odpověď:

    V případě, že nejste spokojen s vyřízením reklamace, můžete se bránit soudně. Jiná obrana ani není možná. V této konkrétní situaci byla reklamace uznána, avšak nebylo zákazníkovi, v rozporu s předpisy dáno na výběr jakým způsobem mu prodejce vrátí hodnotu reklamovaného zboží. Jakýkoli jiný postup než soud v tomto případě nebude účinný.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování