Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Pokud zákazník udělá objednávku na šaty, které potřebuje za 5 týdnů a dá se to stihnout, ovšem z celních důvodů se protáhne dodání např. na 7 týdnů, zda-li jsme povinni vrátit peníze. Naše maximální garantovaná doba je 8 týdnů.

    My mu neslíbíme, pouze podotkneme, že můžeme dodat v hladkém průběhu za 6 týdnů, ovšem je možné z celních důvodů zaslat až za 8 týdnů. Jak se v takovém případě zachovat? Děkuji, Kamila

    Odpověď:

    Záleží na obsahu Vašich obchodních podmínek – pokud je zboží dodáváno v souladu s dobami v nich uvedenými a takové obchodní podmínky zákazník akceptoval, tak není možné objednávku právoplatně zrušit kvůli tomu, že do doby, kdy zákazník zboží chtěl z osobních důvodů mít, nebylo dodáno. Záleží tedy na smluvním podkladu mezi Vámi a klientem.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování