Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Je to už více jak měsíc, kdy jsem podávala reklamaci u cestovní kanceláře ohledně dovolené v zahraničí. Doposud se cestovní kancelář neozvala a k reklamaci se nevyjádřila ani po uplynuti 30 dnů, které udává zákon. Jaké jsou moje možnosti ohledně nedodržení reklamační doby. Děkuji, Valérie

    ODPOVĚĎ
    V této souvislosti Vám lze doporučit zaslat cestovní kanceláři písemnou výzvu (a to s doručenkou, přičemž jednu kopii si ponecháte), v níž zmíníte její pochybení a budete trvat na vyřízení své reklamace v co nejkratší lhůtě (za již existující prodlení můžete rovněž navrhnout určitou finanční kompenzaci). Prodlením s vyřízením reklamace se cestovní kancelář dopustila správního deliktu, za který může být pokutována dozorovým orgánem (Česká obchodní inspekce), přičemž na tuto skutečnost můžete cestovní kancelář ve své výzvě rovněž upozornit (popř. kontaktovat přímo ČOI).
    Pokud by cestovní kancelář na Vaší výzvu nereagovala, můžete se rovněž obrátit na soud s žalobou, v níž vylíčíte všechny rozhodné skutečnosti, přiložíte maximum důkazů a budete se domáhat vyřčení povinnosti cestovní kanceláře k vyřízení reklamace, popř. i náhradě škody (kterou byste však musela přesně vyčíslit).
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování