Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla. Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?
Měl servis právo požadovat proplacení, zapal. svíček v reklamaci č.1? Kdyby došlo k reklamaci s vrácením vozidla, je pravda že se započítávají ujeté kilometry, a to tak, že při cca 47.000 km by nedostali ani polovinu pořizovací ceny? Když již zaspali prvních 6měsíců, jak teď postupovat, aby to vedlo k úspěchu, když záruka koncí již 16.července
Prosím o posouzení, zda by nestálo jít cestou znal.posudků v případě soudniho řešení?
Prosím o posouzení, zda by nestálo jít cestou znal.posudků v případě soudniho řešení?
Zastoupení Opel ČR Záruční oddělení Olbrachtova 2006/9 Praha 4 140 00
Věc: Odstoupení od kupní smlouvy
Dne 16.7.2009 jsem zakoupil vozidlo Opel Zafira Essentia 1.6 CNG, VIN: W0L0AHM750000006.
Za opakované a jiné časté závady odstupuji od kupní smlouvy.
Odůvodnění: Vše začalo tři měsíce po koupi auta. Někdy na 1-2 dny se rozsvítila kontrolka emisí.
Auto začalo cukat, motor vynechával, zvýšená spotřeba. Později častěji!
Návštěva servisu:
1. 9.2.2010 - Výměna svíček na 11.500 km!!! Zaplaceny nové svíčky a nepomohlo!
2. 8.3.2010 - Výměna relátek – také nepomohlo
3. 11.8.2010 – 25.8.2011 – výměna vstřikování – pomohlo na tři měsíce
4. 4.2.2011 – pro změnu nešel natankovat plyn, kontrolka emisí občas svítila(výměna svíčky, nic nezjištěno)
5. 6.6.2011 – trvá(řeší se) - tentokrát svítí kontrolka emisí(bliká), auto nejede a nelze natankovat plnou nádrž! 6.6.2011 -
opět výměna svíček a následně se problém zhoršil!
Shrnuto: 5 x stejných závad na palivovém systému, 2 x nelze natankovat CNG do nádrží
Pokaždé jsem ubezpečen, že je závada odstraněna, ale ta se opakuje nadále a objevují se další např. tankování! Dále: otáčky
auta při volnoběhu kolikrát kolísají od 1000-3000! Párkrát při přeřazení na jiný rychlostní stupeň motor „zhasnul“(v
rychlosti 100km/h, to je bezpečný)!
Nezáleží, jestli se jezdí na CNG nebo benzín!
Nehodlám po záruční době platit desetitisíce za opravy. Buď auto nechce jezdit, nebo do něj nejde natankovat (CNG), někdy i obojí. Stejné závady se stále opakují a přitom v autě už bylo snad všechno vyměněno!
Komentáře vytvořeny pomocí CComment