Jak pokračovat ve vztahu se zhotovitelem zábradlí? Dle domluvy mi zhotovitel zaslal e-mailem 30.5. 2010 cenovou nabídku na nerezové zábradlí se skleněnými výplněmi za 103 000,- kč celkem, z toho sklo se sklenářskými pracemi 48 500,- kč. Na základě této nabídky byla poslána 8.6.2011 záloha 50 000,- kč na účet zhotovitele. Domluva o dokončení zábradlí byla ústní na 7-8. měsíc 2010. V červenci 2010 byla nainstalována konstrukce zábradlí s nějakými nedostatky, na které jsem začal upozorňovat. Dále byla vyžádána záloha na sklo 30 000,- Kč, které tu byl zaměřit zhotovitelem najatý sklenář.
Stavba ale pak už nepokračovala, sklenář mi oznámil, že nedostal zálohu ani smlouvu a z tohoto důvodu nebude pokračovat. Zhotovitel mi oznámil, že z jeho strany je dílo dokončeno a že peníze nevrátí.
Kontaktoval jsem opět sklenáře, že bych hradil vše osobně. Sklenář zjistil, že ukotvení skla zhotovitelem neodpovídá normě a že je nutné předělat celé uchycení. Domluvil jsem novou schůzku sklenáře a zámečníka, aby se dohodl další postup.
Na schůzku se dostavili oba. Výsledek byl takový, že je potřeba na sklo vyrobit a uchytit rámy skla. Po týdnu zámečník sdělil, že již vše udělal a že se mnou nemá o čem bavit. Vystavil fakturu v 05/2011 na 104 620,- kč s datem 10.11.2010, poslal ji emailem a poštou. Poslal jsem mu doporučený dopis na reklamaci díla i ceny, návrh v reklamaci byl vrácení již zaplacené částky 25 000,- Kč a předělání faktury. Dílo má četné nedostatky jako nedovařené spoje, orezliny nerovnoměrně navrtané šrouby, nerozleštěný materiál. Dílo mi nikdy nebylo předáno. Hrozí pád mého dítěte z balkonu – není zajištěno proti pádu. Dále zámečníci při protažení kabelu a následné zavaření madla propálily izolaci kabelu a tím došlo k přenosu el. proudu 220V do konstrukce zábradlí. Zhotovitel nereaguje ani na reklamaci, nevím jakým způsobem dále pokračovat.
Mohu si nechat dokončit jinou firmou a požadovat po zhotoviteli? Děkuji, Honza
Komentáře vytvořeny pomocí CComment