Nedávno jsem se na Vás obracela s radou ohledně mého odvolání na vyúčtování teplé vody, při kterém mi naúčtovali v bytě RPG nedoplatek 25.000 Kč.
Napsala jsem tedy odvolání, že s tímto nesouhlasím, že můj podpis nesouhlasí na protokolu, jenže jsem obdržela zamítnutí reklamace, že je jednou něco podepsáno, mým jménem a že já jsem dle Občanského zákoníku povinna zpřístupnit byt či mnou pověřená osoba.
Žádné písemné oznámení jsem neobdržela předem, k výměně vodoměru došlo, když jsem byla v práci, zřejmě byt otevřela osoba mě blízká a nezkontrolovala údaje. Bohužel podepsala, mým jménem.
Nerozumím však tomu, proč je kladen důraz pouze na podepsaný protokol a nelze omyl v odečtu dokázat jinak. Např. fotodokumentací, vyhledáním starého vodoměru. Na toto odepsali, že starý vodoměr nebyl dohledán.
Mám nějakou šanci se proti tomuto zamítnutí bránit anebo mi nezbude nic jiného, než zaplatit za chybu někoho jiného? Děkuji. Karla
Komentáře vytvořeny pomocí CComment