20.12.2010 jsem koupil nový vůz u autorizovaného prodejce FORD. Před 14 dny mi bohužel vůz šel špatně nastartovat a palubní počítač hlásil "chyba řízení motoru" a tudíž jsem musel nechat vůz odtáhnout (bezplatně v rámci záruky) do servisu kde jsem vůz kupoval. Po týdnu v servisu mi oznámili že vůz je opraven. Když jsem si pro vůz došel tak jsem podepsal předávací protokol který si nechal přijímací technik (já jsem nic nedostal) s tím že diagnostika žádnou chybu nevykazuje.
Prý vůz měli dlouho nastartovaný a že je vše v pořádku, ovšem po cestě domů se mi motor tři krát vypnul ("zdechl") a vykazoval stejnou chybu jako před opravou.
Druhý den jsem vůz odvezl zpátky do servisu kde si technik vyfotil hlášenou chybu se slovy že tu první opravu nebudou uzavírat a vůz přebral aniž by mi vystavil přijímací doklad. Mám dotaz zda je toto bráno jako druhá reklamace na tu samou chybu vozu a jak dlouhou lhůtu má servis na opravu (technik mi sdělil že tam může vůz být i přes měsíc) a za jakých podmínek mohu kdyžtak odstoupil od kupní smlovy a vůz vrátit. Děkuji, Eduard
Komentáře vytvořeny pomocí CComment