Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Po zdlouhavých telefonických jednáních na zákaznické lince O2 jsem napsal písemnou reklamaci na vyúčtování služeb doporučeným dopisem, podací lístek mám. Po třech měsících bez odpovědi jsem poslal upomínku pomocí webového formuláře a obratem mně odpověděli, že žádnou reklamaci ode mně nedostali.

    Mohu považovat tuto situaci za nesplnění zákonné lhůty na vyřízení reklamace? Co z toho v takovém případě vyplývá? Jak mám dále postupovat? Děkuji, Stanislav

    Odpověď:

    Pokud jste reklamaci odeslal na adresu společnosti, kterou máte uvedenou ve smlouvě, tak vzhledem k tomu, že jste s nimi byl i v telefonickém kontaktu a reklamace byla řešena i z jiného podnětu než písemného, lze celou situaci hodnotit jako nedodržení reklamační lhůty a máte právo odstoupit od smlouvy. A to i udělejte, pokud to chcete.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování