Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
Poté tedy mobilní telefon jakš takš fungoval. Bohužel, mezi červnem a červencem projevil opět stejnou vadu. To už jsem byla poněkud rozzlobená, neboť telefon nebyl nejlevnější. Jenže v prodejně esomobil stejně tvrdili, že chybu nezaznamenali a na moje tři výtky, že chci vrátit peníze nebrali ohled. Když telefon vykazoval stejnou chybu už po čtvrté, žádala jsem výslovně vrácení peněz. Udělali diagnostiku a zjistili, že je nějaký prasklý kabel na hlavní desce (uvnitř telefonu). A vrátit peníze mi nechtějí, neboť to svádí na to, že mi telefon během užívání od konce února do června párkrát upadl. Jak mám postupovat? Telefon byl vadný už od začátku, mám na to svědky. Kdyby udělali diagnostiku hned po první reklamaci,24hod poté, co mi přešel telefon, tak musí vědět, že mi zaslali špatný mobil. Děkuji. Hedvika
Komentáře vytvořeny pomocí CComment