Poskytování služeb v restauracích je věc smluvní. Pokud by to nemělo nějaký diskriminační charakter a jednalo by se skutečně o nějakou nabídku smlouvy, která by byla každému zjevná na vstupu do restaurace, nebo např. na první straně velkým písmem v jídelním lístku, tak máte možnost buď na toto přistoupit a dražší jídlo na zahrádce si objednat, anebo pokud se vám nelíbí, tak můžete jít dovnitř restaurace nebo do jiné restaurace.
Jiná situace by byla v případě diskriminace, nebo kdyby to bylo uvedeno nějakým nenápadným způsobem a vy jako hosté byste se o přirážce dozvěděl až při placení.
Lze tedy říci, že v tomto případě za okolností, které popisujete, má provozovatel právo tuto přirážku přičíst k ceně za jídlo a pití.
Poskytování služeb v restauracích je otázka smluvní. Pokud by to nemělo nějaký diskriminační charakter a jednalo by se skutečně o nějakou nabídku smlouvy, která by byla každému zjevná na vstupu do restaurace, nebo např. na první straně velkým písmem v jídelním lístku, tak divák má možnost buď na tuto „smlouvu“ přistoupit a dražší jídlo na zahrádce si objednat, anebo pokud se mu to nelíbí, tak mu asi nezbude než jít jinam. Jiná situace by byla v případě diskriminace, nebo kdyby to bylo uvedeno nějakým nenápadným způsobem a host by se o přirážce dozvěděl až při placení. Pak by asi „bylo po právu“ aby zaplatil to, co by vyplývalo běžně z jídelního lístku.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment