Dcera si 2023 koupila běžecký pás Sportage Orion v ceně 18.990 Kč. Přístroj ne vždy, ale velmi často vyhazoval jistič od bytu i celého patra panelového domu. Proto jej s přítelem reklamovali a servisní technik přijel a něco na něm vyměnil. Později se ukázalo, že to nepomohlo. Z pracovních důvodů se přestěhovala, ale i tam za docházelo vyhazování jističe (ne vždy), navíc se začalo na displeji objevovat chybové hlášení E3, které si nafotili.
Po domluvě s prodejcem bylo téměř stokilové zařízení zabaleno a odvezeno dopravcem do servisu, kde bylo údajně opraveno, ale už bez protokolu o opravě, jen se mailem zmínili, že byl vyměněn proudový filtr a stroj je už v pořádku. Pás vyhodil jistič hned napoprvé, přičemž vznikla ještě i jiná škoda (nový wifi router se v tom okamžiku spálil přepětím v síti), proto už pás víckrát nespustili. Dcera nahlásila poruchu potřetí, po týdnu urgovala mailem nějakou odpověď, které se nedočkala a telefon jí také přestali brát. Poslední její výzva mailem proběhla 10.3. 2024. Jak má, prosím, dál postupovat v řešení této situace? S pozdravem Marek.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment