Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Prodal jsem mobilní telefon na stránkách Bazoš s defektem (defekt byl popsán v inzerátu a upřesněn během SMS komunikace s kupujícím) a kupující s tím souhlasil a koupil to. Asi po týdnu mi kupující napsal, že se mu projevil nějaký další defekt a zda by šlo ten telefon vrátit. Teď už mi volají nějací jeho sourozenci a zasílají čísla účtu s tím, abych tam poslal zpět tu částku (nevím proč, ale o 1.000 Kč vyšší než cena prodeje).

    Co reálně můžou udělat (to co píše asi otec toho pána už začíná vypadat jako hrozba). A jestli vůbec mám nějakou zodpovědnost za to, co se stalo s tím telefonem po týdnu od zakoupení (použitého zařízení)? Děkuji předem za odpověď. S pozdravem.

     

    Odpověď:

    Zde záleží, o jakou vadu se jedná - zda jde o vadu, zda je zjevná nebo skrytá a také zda je podstatná. Kupující má obecně právo na uplatnění vad věci, ale pokud tuto vadu neuznáte, nezbývá kupujícímu, než se obrátit na soud, aby o tom rozhodl. Pokud kupující od kupní smlouvy neodstoupil, tak zatím nemá právo na vrácení peněz.

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování