2.8.2023 jsem zakoupila přes internetový obchod mobilní telefon. Pro jeho vady jsem ho 21.8.2023 odeslala do obchodu pomocí GLS k reklamaci. 24.8.2023 si prodávající telefon převzal a po uplynutí 30-ti denní lhůty pro reklamaci stále nebyla reklamace vyřízena. Proto jsem prodávajícího 25.9. obeslala přes datovou schránku.
Odpověď : "Přístroj byl zakoupen na firmu. Telefon je v pořádku a budeme jej vracet zpět na Vaši adresu." Dne 26.9.2023 prodejce odeslal prostřednictvím Zásilkovny zpět k mým rukám do Z-boxu. Chtěla bych se zeptat, zda mám opravdu nárok na vrácení peněz, jelikož už telefon nechci. Prodávající odmítá odstoupit od kupní smlouvy a nechce přistoupit na vrácení peněz. Firma má velmi špatné reference a recenze. Mobilní telefony, které nabízí někdy nejsou ani nové, nefungují jak mají a při reklamacích nahrazují originální díly neoriginálními z Číny.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment