Prosím Vás o radu, co je možné nárokovat při reklamaci, již položené podlahy. Reklamace nebyla vyřízena v termínu. Reklamaci jsem podal online na stránkách Siko koupelny 16.3.2023, kdy reklamaci jejich technik přijal 21.3.2023 a reklamaci potvrdil. Mám ale za to, že o reklamaci jsem je informoval již 16. a v té době již měli možnost se s tím seznámit, takže lhůta běží od dalšího dne následujícího.
Takže nyní již je po termínu. Na podlahu se byl podívat technik společnosti, kdy jsem zároveň pozval zástupce pokládkové firmy a vše proběhlo s tím, že chyba v pokládce ani podkladu nebyla technikem shledána. Nyní tedy chci odstoupit od smlouvy a mohu tedy požadovat i proplacení rozložení podlahy a také cenu původní pokládky vč. lišt, které se při sundavání poničí? Jakou náhradu a co vše mohu požadovat? Děkuji Daniel.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment