Byl mi napaden bankovní účet a vybrány peněžní prostředky. Nahlášení případu na Policii ČR. Na počátku došlo k otevření podvodných stránek Zásilkovny a tím úniku přihlašovacích údajů k bank. účtu. Byly mi zřízeny 3 nové účty a platební karty, Peníze byly několikrát převedeny mezi původním účtem a novými falešnými účty a následně pomocí nových platebních karet k falešným účtům vyvedeny mimo banku do zahraničí.
Všechny tyto úkony probíhaly bez mého vědomí. Během cca 17 h od tohoto okamžiku došlo k reklamaci u banky. Ze strany banky nebyly platby zastaveny ani jinak banka nesdělila, jak konala v dané věci. Výsledek reklamace celého podvodného jednání neznámého pachatele nebyl bankou sdělen. Po kontaktování ombudsmana banky jsem získala informaci o tom, že reklamaci neuznávají, že jsem pochybila prozrazením údajů. Uznávám částečné zavinění, ale že transakce mohly probíhat bez dvojitého ověřování spatřuji jako pochybení na straně banky. Nesouhlasím se závěrem banky a jejich nečinností ve snaze zabránění škody a nedostatečné ochraně bankovního účtu. Banka nesdělila, jaké úkony činila ve snaze odvrácení škody. Je vhodné podat předžalobní výzvu, která by měla šanci na úspěch, a je možné ji podat vaším prostřednictvím? Co vše by toto obsahovalo a jaký by byl poplatek za úkony? Jsem ochotna případně doložit podklady. Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment