15.8.2019 jsem jednomu zájemci prodala tři roky staré elektrokolo. Původní požadovaná částka byla 14.500 Kč. Po cca týdenním dotazování na kolo (telefonáty, chat přes WhatsApp) došlo 15.8.2019 k osobnímu setkání a po následném odzkoušení i k odběru. Zájemce ještě cca 1 hodinu strávil poslechem mé historie o kolu.
Byl obeznámen, že kolo užívala má mamka od května 2016 - srpen 2018. Nyní jsem si kolo před 3 týdny přivezla od rodičů s tím, že ho zkusím prodat. Zájemci z původní ceny 14.500 Kč byla poskytnuta sleva 4.500 Kč s tím, že opravdu nezaručuji stav baterie a máme zjištěno z internetu, že se elektrokola s nefunkční baterií pohybují v cenové relaci 9.000 - 11.000 Kč. Tudíž jsme přistoupili na nabídku kupujícího a to byla částka 10.000 Kč. Kolo si kupující 15.8.2019 odvezl a po několika hodinách mi rozzlobený volal, že kolo ujelo pár kilometrů a baterie se hlásí jako vybitá. Navrhla jsem kompromis, že mu ještě klidně 1.000 Kč zlevním a tím klesnu na samotné minimum, za kterou se elektrokola s nefunkční baterií prodávají, tj. na částku 9.000 Kč. Nyní po mě požaduje dohodu ve formě, že se budu podílet 50% částkou při koupi nové baterie do kola. Nová baterie se pohybuje v cenovém rozpětí 7.000 - 10.000 Kč. Já jsem našla za těch 7.000 Kč a on mi tvrdí, že nová stojí 10.000 Kč. Nyní v odpoledních hodinách už dochází na výhrůžky v podobě jeho osobní návštěvy v podobě Policie ČR, následovným řešením přestupkovou komisí, případně soudním řízením. Mám malé dítě a jsem opět gravidní. Začíná mi způsobovat takové stresy, že jsem si ho raději zablokovala. Má právo na nějaké vrácení peněz, když si včera (26.08.2019) elektrokolo zakoupil a po nějaké době užívání mi ho chce vrátit? Včera (26.08.2019) ještě pán machroval, že dělá něco málo do motorek a obávám se, že se v tom kole třeba vrtal a něco zničil. Kolo nevrátí ve stavu, ve kterém jsme mu ho včera (26.08.2019) prodávali. Předem děkuji za odpověď, Šárka.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment