3x jsem v záruční době reklamoval výrobek se stejnou vadou. Reklamace byly uznány s tím, že mi částku za vadný výrobek zašlou na můj účet. Já ovšem po prodejci požaduji částku nejen za vadný výrobek, ale i za poštovné a částku za demontáže a montáže výrobku, kdy byl výrobek kvůli opakující se vadě odbornou firmou třikrát demontován a dvakrát montován.
Reakce obchodníka:
"Dobrý den, dle legislativy, platné v době zakoupení zboží a dle našich obchodních podmínek Vám bude vrácena pouze uhrazená částka za zboží. Náklady spojené s demontáží a montáží zboží naše firma ani jiné obchodní firmy nevrací."
Výrobek jsem kupoval jako FO, objednávka v eshopu proběhla dne 12.2.2013; první reklamace proběhla 20.10.2013. Výrobkem jest Ovládací jednotka pro odstředivá čerpadla. Jednotku mám v rod. domě, konkrétně slouží k ovládání čerpání dešťové vody ke splachování WC. I1.3.2014 TAZATEL NAPSAL:
Dnes mi z eshopu, kde jsem výrobek kupoval, přišla částka za onen výrobek, ovšem bez částky za balné a poštovné, které jsem já kromě samotné ceny za výrobek eshopu platil. Mají na toto právo? Děkuji. Děkuji, Jan
Komentáře vytvořeny pomocí CComment