Dne 27.1.2012 jsme zakoupili "kompletní"sadu markýza + stanová předsíň "Fiamma ZIP 350 Medium" za 1557,- euro. Bohužel až před odjezdem na dovolenou, koncem srpna 2012 jsme při zkušebním postavení předsíně zjistili, že v balíku komponentů chybí hlavní část přední stěny a celá předsíň je tedy nefunkční.
Neúplnost dodávky jsme poté 24.8.2012 reklamovali u prodejce (zápis z reklamace máme), naše reklamace však byla pouze ústně odmítnuta s poukazem na dobu uplynulou od zakoupení zboží a na to, že nejde o vadu dodaného zboží, ale chybějící díl, což nelze nijak prokázat. Současně nám však bylo slíbeno, že se prodejce pokusí vyřešit naši reklamaci s jeho dodavatelem. Na náš požadavek (koncem září 2012) na oficiální vyrozumění o výsledku řešení reklamace prodejce dosud nereagoval. Dotaz zní: jak by bylo možné účinně postupovat. Vzniklá škoda je cca 6000 Kč. U tohoto prodejce jsme v průběhu několika posledních let zakoupili zboží za více než 100.000 Kč. Děkuji, Aleš
Komentáře vytvořeny pomocí CComment