Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.
I druhá reklamace mi byla uznána a mobilní telefon byl opět opraven. Teď, když jsem ho reklamovala po třetí a žádala jsem odstoupení od kupní smlouvy, mi přišlo vyjádření, že reklamovaná závada se při testování neprokázala a proto se mi odstoupení od kupní smluvy zamítá. Ale mobilní telefon (na kterém se podle nich popisovaná závada neprojevuje!) mi byl opět OPRAVEN, při tom na reklamačním listu jasně uvádím, že žádám odstoupení od kupní smlouvy a nepřeju si opravu. Tím mi absolutně znemožnili se odvolat a poslat to znova na prozkoumání nebo si jejich výrok ověřit u soudního znalce. Je toto normální postup? Můžou si dovolit opravu přístroje, když v reklamačním listu je jasně zaškrtnuto "NEOPRAVOVAT". Jak bych měla dále postupovat? Děkuji, Svatava
Komentáře vytvořeny pomocí CComment