Očekával jsem důležitý dopis na adrese trvalého pobytu, ale stále mi nepřicházel. Odesílatelem mi byl zaslán a na konci září 2012 a uložen na poště 2.10.2012. Cca 6 .10. 2012 jsem by osobně na poště se zeptat, řekli že dopis nemají, potvrzení nemám. 9.10.2012 jsme na poštu volal a opět mi řekli, že dopis nemají.
Očekával jsem důležitý dopis na adrese trvalého pobytu, ale stále mi nepřicházel. Odesílatelem mi byl zaslán a na konci září 2012 a uložen na poště 2.10.2012. Cca 6 .10. 2012 jsem by osobně na poště se zeptat, řekli že dopis nemají, potvrzení nemám. 9.10.2012 jsme na poštu volal a opět mi řekli, že dopis nemají.
Zakoupila jsem přes internet trenažer. Po 2 měsících se zastavil. Reklamovala jsem, zabalila, odvezli na opravu. Po vrácení pár odřenin, pracoval několik měsíců (listopad), poté stejná závada. Druhá reklamace. Důležité: Pokud nestihnou opravit než odletíme, musí počkat až se vrátíme.
Fakt, že kupující je chráněn 6 týdny ochranné lhůty pro vrácení zvířete v případě skrytých vad je znám, ale dnes jsem se potkala i s informací, že stejné právo platí i pro stranu prodávajícího s tím, že pokud neshledá podmínky pro zvíře ideální, může si ho vlastně bez udání důvodu odvézt s tím, že vyplatí zpět kupní cenu.
Fakt, že kupující je chráněn 6 týdny ochranné lhůty pro vrácení zvířete v případě skrytých vad je znám, ale dnes jsem se potkala i s informací, že stejné právo platí i pro stranu prodávajícího s tím, že pokud neshledá podmínky pro zvíře ideální, může si ho vlastně bez udání důvodu odvézt s tím, že vyplatí zpět kupní cenu.
Fakt, že kupující je chráněn 6 týdny ochranné lhůty pro vrácení zvířete v případě skrytých vad je znám, ale dnes jsem se potkala i s informací, že stejné právo platí i pro stranu prodávajícího s tím, že pokud neshledá podmínky pro zvíře ideální, může si ho vlastně bez udání důvodu odvézt s tím, že vyplatí zpět kupní cenu.
Fakt, že kupující je chráněn 6 týdny ochranné lhůty pro vrácení zvířete v případě skrytých vad je znám, ale dnes jsem se potkala i s informací, že stejné právo platí i pro stranu prodávajícího s tím, že pokud neshledá podmínky pro zvíře ideální, může si ho vlastně bez udání důvodu odvézt s tím, že vyplatí zpět kupní cenu.
Zakoupili jsme v e-shopu vysavač za 8000,-Kč, vyzvedli ho na kamenné prodejně. Byl opakovaně v záruční opravně, nyní nám servis vydal potvrzení, že další opravy jsou nerentabilní a máme se domluvit s prodejcem na vrácení peněz nebo výměně zboží. Zjistili jsme, že firma již neexistuje, na žádný kontakt nereaguje.
Zakoupili jsme v e-shopu vysavač za 8000,-Kč, vyzvedli ho na kamenné prodejně. Byl opakovaně v záruční opravně, nyní nám servis vydal potvrzení, že další opravy jsou nerentabilní a máme se domluvit s prodejcem na vrácení peněz nebo výměně zboží. Zjistili jsme, že firma již neexistuje, na žádný kontakt nereaguje.
Zakoupili jsme v e-shopu vysavač za 8000,-Kč, vyzvedli ho na kamenné prodejně. Byl opakovaně v záruční opravně, nyní nám servis vydal potvrzení, že další opravy jsou nerentabilní a máme se domluvit s prodejcem na vrácení peněz nebo výměně zboží. Zjistili jsme, že firma již neexistuje, na žádný kontakt nereaguje.