Zakoupila jsem přes internet trenažer. Po 2 měsících se zastavil. Reklamovala jsem, zabalila, odvezli na opravu. Po vrácení pár odřenin, pracoval několik měsíců (listopad), poté stejná závada. Druhá reklamace. Důležité: Pokud nestihnou opravit než odletíme, musí počkat až se vrátíme.
Navráceno těsně před odletem, špatně zabaleno, odřené lišty a pás, který dře za chodu o kryt. Ihned fotky plus reklamace u prodejce, který slíbil, že vše zařídí. Po příletu mi přiznal, že zapomněl uplatnit reklamaci, nabídl odškodné 1000 Kč. Já, že nejdříve oprava pásu. Opravce nejdříve odmítl, že to není závada, když jsem na tom trvala, pohrozil, že pokud závada nebude, musím zaplatit 1000 Kč dopravné. Prodejce mě stále odkazuje na opravce, že mám jednat přímo s ním. Já že ne, že budu jednat už jen s prodejcem, protože ten musí opravu závadného zboží zajistit. Teď už jsem napsala, že právo je na mé straně, žádám o urychlenou opravu a výměnu poškozených částí, jinak odstoupím od kupní smlouvy na trenažer. Prodejce komunikuje (mám všechny e-maily), ale oprava stále není zařízena. Prosím o pomoc. Děkuji, Lenka
Komentáře vytvořeny pomocí CComment