Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.
22/09 bratrovi však došla faktura vystavená 07/09 na částku 16.632,79 Kč. Navíc přišli dvě faktury, na jedné je částka bez DPH, splatnost do 20/10/2011 a na druhé faktuře daňovém dokladu je částka s DPH a splatnost 28/09/2011. Chtěla jsem se zeptat, zda je možné vystavit fakturu až po 3 měsících a zda je možné navýšit předpokládanou částku o více než 100 % , bez předchozího upozornění. Navíc podle nás fakturují nesmyslné množství kabelů a trubek - 15 m, jen pro informaci zasílám fotografii, kde je vidět opravené poškození. Děkuji, Alexandra
Odpověď:
Můžete reklamovat položky vyfakturované - např. fakturovaná výměna 15m vs. reálná výměna 1m. Detailně popište všechny nesrovnalosti (a připojte i fotodokumentaci). Navýšení o 100% je možné, pakliže je odůvodněné.
Neprodleně se s písemnou reklamací obraťte na reklamační oddělení společnosti (pokud ho nemá, tak přes infolinku zjistěte oprávněnou osobu). Není nic proti ničemu poslat fakturu až po několika měsících od opravy; faktura, která Vám byla poslána bez DPH je vadná, proto byla vystavena faktura nová (opravená) a termín splatnosti je tedy až ten pozdější.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment