Již delší dobu obchoduji u společnosti InstaForex (obchodování rozdílových smluv - CFD), a má zkušenost se stala negativní, a to když brokerovi například "zamrzávaly" grafy v obchodních hodinách, nedošlo k vyplnění čekajících objednávek a pokynů, došlo ke špatně provedeným roll-overům atp. Jako třešnička na dortu se usadil fakt, že jsem byl mylně (snad i záměrně skrze jejich "navolávacích agentů" - retail manažerů) veden na. COM doménu namísto té evropské, a nyní je těžké se domoci pomoci, neboť jsem právě registrován mimo Evropu.
Problém jsem již podal k řešení regulátorovi se sídlem na British Virgin Islands, kde celou věc prověřují. Pakliže však shledají, že došlo k pochybení ze strany brokera, nemohou mi pomoci s vymáháním vložených prostředků - refundací, maximálně uloží pokutu. Má otázka tedy je na koho se v tomto případě obrátit? Existuje zde pouze právní cesta? Zkoušel jsem nespočetněkrát komunikovat s brokerem, avšak marně, vždy popřeli mé důkazy (videoevidence), případně se odkazovali na mnohé (neexistující) okolnosti, jako například "gapy" (skoky v grafem se kterými nic udělat nemohou). Mám možnost refundace i v tomto případě při prokázání pochybení ze strany brokera? Na základě jeho pochybení došlo nejen ke ztrátám na obchodech samotných, ale také ke ztrátě v podobě nerealizovaného zisku, nemluvě o dlouhodobém emočním vypětí. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den!
Komentáře vytvořeny pomocí CComment