Jsem obchodník OSVČ, provozující eshop. Na eshopu jsme přijali objednávku zahraničního zákazníka z Francie. Objednávku jsem zrealizovali, zákazník zboží zaplatil a my jsme jej prostřednictvím spedice DPD odeslali na jeho adresu. Bohužel spedice zásilku poškodila a my jsme uplatnili u spedice reklamaci. Reklamace byla uznána.
Toto jsme sdělili zákazníkovi a zároveň jsme mu vrátili plnou kupní cenu včetně nákladů na dopravu, zároveň jsme jej vyzvali k tomu, aby poškozenou věc připravil k vyzvednutí s tím, že si pro ni na naše náklady pošleme přepravce, který nám zásilku doveze zpět. Zahraniční zákazník, přes veškerou snahu o dohodu odmítá poškozenou věc vrátit. Poškození věci je opravitelné a on si chce ponechat jak peníze, tak poškozenou věc, o které nám psal, že už si ji nechal opravit. Hodnota obchodu je 491 Euro. Dříve než se s problémem obrátím na Policii ČR, bych rád znal váš právní názor na tuto situaci, děkuji. S pozdravem Radek. P. S. : samozřejmě veškeré doklady i komunikaci se zákazníkem máme k dispozici.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment