Měl bych dotaz ohledně možnosti právního postupu dle informací uvedených níže. Nedokončená montáž kuchyně, nedodaný spotřebič. Sepsáno ve smlouvě 6.9.2016 - termín montáže + dodání kuchyňských spotřebičů do 27.10.2016, vyčíslena cena za montáž + spotřebiče, seznam spotřebičů je uveden v naší emailové korespondenci.
Celá částka byla zaplacena - lze doložit výpisy z účtu. Termín montáže posléze oddálen komplikacemi z naší strany, montáž následně provedena částečně s velkým zpožděním tentokrát již ze strany dodavatele (bez předávacího protokolu), chybí stále jeden spotřebič (11.000 Kč) + drobné práce (cca 2.500 Kč) + vyrovnání za chybně dodaný spotřebič (3.000 Kč). Dodavatel nereaguje na telefonáty, popř. slíbí termín a nedorazí. Doporučené řešení – žaloba? Je při takto nízké škodě vůbec reálná rentabilita právního řešení? Děkuji, Jakub.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment