Dne 9.2. jsem zavolala do společnosti XY a požádala o nabídku kurzu kanadského dolaru, neboť jsem plánovala převést finanční prostředky z účtu z České Republiky sem do Kanady. Pán, který se mnou hovořil nezkontroloval moji identitu, o nastavené telefonní heslo ze smlouvy mne nepožádal a tudíž jsem již neměla moc důvěru, ale přesto jsem souhlasila, když přislíbil poslání emailu, ve kterém budou veškeré informace a na který já po té odpovím a pošlu číslo svého účtu v Kanadě.
Email nedorazil a já jsem tedy obchod zprostředkovala jinde. Nyní se ozvala tato společnost XY a vystavila proti mě fakturu na 12.500 Kč za neproběhnutý objednaný obchod. Telefonní heslo ze smlouvy prý není potřeba a obchod byl pro ně řádně sjednán a já jsem nyní zodpovědná za jejich finanční ztrátu, která jim tímto vznikla. Je zde šance na zpochybnění uzavřeného obchodu či nikoliv? Děkuji mnohokrát Simona
Komentáře vytvořeny pomocí CComment