Strany: já-dodavatel vs. zákazník. Situace:
- Zákazník ze Slovenska si u mne objedná zboží, cena včetně dopravy 3.000,- Kč (2.700 zboží + 300 doprava). Zboží požaduje uhradit bankovním převodem - banka si z částky 3.000 strhne 150 Kč jako poplatek za došlou zahraniční platbu.
-Zákazník se rozhodne zboží vrátit - když mu vrátíme peníze za nákup převodem, banka si opět strhne 150 Kč za zahraniční platbu.
Celkem jsou tedy náklady za vrácené zboží bez udání důvodu 600 Kč (doprava+ bankovní poplatky)
Dotazy:
1) Jsem jako dodavatel povinnen vracet celou částku 3.000 Kč, nebo se zákazník na úhradě některých nákladů ze zákona podílí?
2) Pokud všechny náklady nese dodavatel, je možné nějak předem ošetřit, aby k vrácení bez udání důvodu nemohlo dojít? (Výše nákladů spojených s vrácením zboží je v podobných případech pro firmu likvidační). Michal
Komentáře vytvořeny pomocí CComment