Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Provozuji eshop, chci se zeptat zda mohu po zákazníkovi, který učiní závaznou objednávku požadovat náklady na dopravu zboží (poštovné a balné) v případě, že zásilku nepřevezme a ta se mi vrátí. V obchodních podmínkách eshopu mám toto uvedeno a odesláním objednávky dává zákazník souhlas s obchodními podmínkami.

    Pokud mohu pohledávku vymáhat, jak mám postupovat? Děkuji, Igor

    Odpověď:

    Pokud máte tuto jakousi náhradu škody zavedenou v obchodních podmínkách eshopu, se kterými se (potencionální) zákazník může při uzavírání smlouvy seznámit, pak máte právo ji požadovat. Samotné vymáhání je pak složitější. Můžete se pokusit kontaktovat zákazníka (např. emailem) a odkázat ho na obchodní podmínky. Nejzazší cesta je soudní, kterou je však s ohledem na výši škody třeba zvážit.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování