S bratrem máme e-shop, který provozujeme jako živnost, a v části roku 2017 jsme tuto živnost provozovali na naši babičku, která však 8.2.2018 zemřela. Chtěl jsem se zeptat, zda se v souvislosti s touto skutečností domnívám správně, že veškeré náležitosti, jako je její daňové přiznání, přehled příjmů a výdajů pro pojišťovnu a sociálku a případné další povinnosti, tímto odpadají.
Pokud je třeba něco formálně vyřešit, co se týká této živnosti, co a jak, prosím. Živnost jsme spolu s babičkou byli přerušit v prosinci roku 2017, avšak toto přerušení je vždy na dobu určitou - přerušovali jsme do 31. 12. 2019, nicméně předpokládám, že ke dni smrti živnost zanikla automaticky. Dále by mě také zajímalo, jak přistupovat k případným reklamacím, které by nám od zákazníků přišly za období, kdy jsme e-shop provozovali na živnost babičky. Můžeme je standardně vyřizovat, jako jsme to dělali doposud? Nebo jak se k tomuto, prosím, stavět? Děkuji, Zdeněk
Komentáře vytvořeny pomocí CComment