Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): Ing. Martina Janečková (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zobrazení: 962
Jsme společnost s. r. o. , plátce DPH a chystáme se dodávat naše výrobky na Slovensko. Slovenský odběratel je také plátce DPH a pro naše výrobky si bude jezdit k nám do ČR. Chceme vystavovat faktury v českých korunách tak, aby nám platby chodily na náš běžný účet. Faktury máme vystavovat s DPH tak, jako pro tuzemského odběratele, když si slovenský odběratel bude pro výrobky jezdit sem do ČR?
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2446
24.5.2016 jsem podepsala smlouvu pro dodávku kuchyně včetně montáže. Kuchyně byla dodána a montáž začata 19.7.2016. Montáž nebyla dokončena, protože se ukázalo několik reklamací. Od té doby korespondují a telefonují kvůli vyřešení tohoto problému, ale zatím bez úspěchu. Vždy mi je řečeno, že se zase ohlásí a nebo, že dodavatel kuchyně se zatím neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1362
24.5.2016 jsem podepsala smlouvu pro dodávku kuchyně včetně montáže. Kuchyně byla dodána a montáž začata 19.7.2016. Montáž nebyla dokončena, protože se ukázalo několik reklamací. Od té doby korespondují a telefonují kvůli vyřešení tohoto problému, ale zatím bez úspěchu. Vždy mi je řečeno, že se zase ohlásí a nebo, že dodavatel kuchyně se zatím neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1077
24.5.2016 jsem podepsala smlouvu pro dodávku kuchyně včetně montáže. Kuchyně byla dodána a montáž začata 19.7.2016. Montáž nebyla dokončena, protože se ukázalo několik reklamací. Od té doby korespondují a telefonují kvůli vyřešení tohoto problému, ale zatím bez úspěchu. Vždy mi je řečeno, že se zase ohlásí a nebo, že dodavatel kuchyně se zatím neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 909
24.5.2016 jsem podepsala smlouvu pro dodávku kuchyně včetně montáže. Kuchyně byla dodána a montáž začata 19.7.2016. Montáž nebyla dokončena, protože se ukázalo několik reklamací. Od té doby korespondují a telefonují kvůli vyřešení tohoto problému, ale zatím bez úspěchu. Vždy mi je řečeno, že se zase ohlásí a nebo, že dodavatel kuchyně se zatím neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1284
24.5.2016 jsem podepsala smlouvu pro dodávku kuchyně včetně montáže. Kuchyně byla dodána a montáž začata 19.7.2016. Montáž nebyla dokončena, protože se ukázalo několik reklamací. Od té doby korespondují a telefonují kvůli vyřešení tohoto problému, ale zatím bez úspěchu. Vždy mi je řečeno, že se zase ohlásí a nebo, že dodavatel kuchyně se zatím neozval.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1046
V červenci 2016 jsem v e-shopu Wildshop zakoupil zahradní altán, který byl po rozbalení viditelně vadný. Po různých peripetiích a nekomunikace ze strany obchodníka jsem ho na vlastní náklady odeslal k reklamaci, a dosáhl i výměny. Dne 6.8.2016 jsem mu poslal žádost o zaplacení poštovného s kopií podacího lístku.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 939
V červenci 2016 jsem v e-shopu Wildshop zakoupil zahradní altán, který byl po rozbalení viditelně vadný. Po různých peripetiích a nekomunikace ze strany obchodníka jsem ho na vlastní náklady odeslal k reklamaci, a dosáhl i výměny. Dne 6.8.2016 jsem mu poslal žádost o zaplacení poštovného s kopií podacího lístku.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 946
V červenci 2016 jsem v e-shopu Wildshop zakoupil zahradní altán, který byl po rozbalení viditelně vadný. Po různých peripetiích a nekomunikace ze strany obchodníka jsem ho na vlastní náklady odeslal k reklamaci, a dosáhl i výměny. Dne 6.8.2016 jsem mu poslal žádost o zaplacení poštovného s kopií podacího lístku.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1525
2004 jsem získala občanství USA (nikoliv sňatkem, ale díky rezidenci). Sice jsem tušila, že pozbydu České občanství, ale neřešila jsem to a dále používala občanský průkaz i pas. 2010 jsem dokonce koupila nějaké pozemky od Pozemkového fondu (který prodával jen občanům České republiky) a 2015 jsem odkoupila pozemky od soukromých osob.