Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 10365
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Koupila jsem si zimní boty, při reklamaci v prodejně kde jsem je koupila mi bylo řečeno, že je nový majitel, který již nemá nic společného s mými boty, že už jen doprodávají zbytky bot předešlého majitele a boty si musím na reklamaci poslat sama. Je to běžný postup? Děkuji, Andrea
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 3274
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Přihlásila jsem se do literární soutěže přes internet na Slovensko 20.12.2009, vložila jsem údaje kvůli možné výhře a přiložila soutěžní příspěvek básničku. Nyní jsem dostala fakturu za uzavřenou smlouvu na 60 Euro, splatnou do týdne. Když jsem vznesla námitku, že o žádné faktuře nevím (nic jsem nepodepisovala, nemám žádné doklady) dostala jsem odpověď, že je to automatické a odstoupení od smlouvy mě bude navíc stát pokutu 40 Euro + fakturečné = 100 Euro! Mohu se nějak bránit? Musím zaplatit? Jsme studentka, děkuji, Ilona.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 8224
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2276
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2819
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 8744
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2588
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2542
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 4822
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 19517
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana