2019 jsme dostavěli dům a vodo topo práce nám dělala na zakázku firma. Před měsícem nám volali z vodáren, když se připravovalo vyúčtování, že porovnáním posledního odečtu, který je uveden na této faktuře, byla zjištěna zvýšená spotřeba vody oproti minulému období o více než 50% a zároveň více než 50 m³. Zjistilo se, že dochází k úniku vody díky prasklému pojistnému ventilu.
Vznikl nám doplatek cca 32.000 Kč. Pojištění domácnosti a domu únik vody neřeší. Domníváme se, že bychom mohli škodu požadovat na dodavateli, i když je to více než 3 roky od data montáže. Navíc jsme zjistili, že firma při realizaci nenamontovala redukční ventil, který reguluje tlak v pojistném ventilu. Je možné náhradu škody od dodavatele požadovat? Děkuji a jsem s pozdravem, Bohuslava.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment