Můj dotaz se týká provedení inventury, která byla provedena na základě zjištění odcizení několika produktů z prodejny. Jako odpovědná vedoucí za tuto ztrátu odpovídám, neboť já i zaměstnanci máme podepsanou hmotnou zodpovědnost. Ztráta je ve výši prodejní ceny 57.000 Kč. Ztráta produktů nejde určit s přesností na den, ale týká se období od 10.5.do 18.6. 2023.
V období 8.5 - 9.5.2023 byla provedena inventura, která byla v pořádku. Inventura byla provedena, protože odcházím na mateřskou dovolenou a předávám prodejnu nové vedoucí. V období, kdy mohlo dojít ke ztrátě se mi na prodejně vystřídalo a nastoupilo několik zaměstnanců, včetně nové paní vedoucí a byl zde podstav. Má otázka je, zda zaměstnavatel má právo po mně požadovat celou úhradu a to z důvodu, že na pobočce máme být na směně 3 lidé a z důvodu hromadného odchodu zaměstnanců jsme tam byli ve dvou s nefunkčním kamerovým systémem o kterém firma ví, kdy já i řešila svůj zdravotní stav, protože stále těhotná se zdravotními komplikacemi jsem se snažila zajistit prodejnu. Mám dané 8 h směny, kdy jsem byla z důvodu nekompletního týmu by ať v práci i déle. Je mi vytýkáno, že jako odpovědná vedoucí jsem málo dohlížela na zaměstnance a nevyvíjela dostatečný tlak, aby nedošlo ke ztrátě. V tomto meziobdobí možné ztráty byl zde stále v pracovním poměru jeden pracovník, po kterém to firma nechce, neb by to pro ně znamenala tahanice o peníze. Od 1.6.2023 jsme na prodejně v plném počtu a to 6 lidí. Předem děkuji za odpověď. Valérie.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment