Pracuji v jedné pražské nemocnici jako recepční v kartotéce a zaměstnavatel nám pořídil nový telefonní přístroj se sluchátky. Nadřízená by ráda, aby se naše pracovní hovory nahrávaly. S kolegyní s tím ale nesouhlasíme, přestože pracujeme jak máme, telefon k soukromým hovorům nevyužíváme.
Ale občas se stane, že telefonicky řešíme v pracovní rovině i dotazy ryze soukromého charakteru (např. se mzdovou účtárnou, atd.) a navíc přes telefon bereme objednávky pacientů i lékařů na vyšetření, kdy přes telefon potřebujeme nahlásit od pacienta či lékaře rodná čísla, osobní údaje o váze a diagnozy, prostě co nejvíc informací o budoucím pacientovi. V tomto prostředí by se nám ale nepracovalo dobře, necítily bychom se komfortně a navíc zde panuje oprávněná obava z toho, že nadřízená bude zneužívat náslechů ve svůj prospěch a bude na nás vyvíjet nepřiměřený tlak ještě větší než dosud. Jak můžeme argumentovat, aby telefonní hovory nebyly nahrávány? Nebo to může zaměstnavatel v našem případě udělat i v případě našeho nesouhlasu, případně to nechat nahrávat, aniž bychom o tom věděly? Děkuji za odpověď.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment