Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Bydlíme ve městském bytě, který máme v podnájmu. Nedávno nám přišlo vyúčtování za rok 2010 a nějak se nám nezdálo, že jsme protopili za 2 měsíce to, co ostatní za celý rok. Proto jsme vyúčtování dle pokynů reklamovali. Uběhlo 30 ní a zatím žádná odpověď.

    Tak jsem na úřad telefonovala a ptala se, jak to s vyřízením vypadá. Paní u telefonu mi řekla, že to nevyřídili do 30 dnů, protože lhůta na podání reklamace uběhla až nyní a oni čekali, zda přijdou ještě další reklamace. Poté se to bude individuálně řešit. Nechápu, proč čekali na ostatní, když se to řeší individuálně. Je možné, aby si úřad takto prodloužil reklamační lhůtu a nedal nám o tom vědět. Dá se nedodržení reklamační lhůty proti úřadu posléze nějak použít? Děkuji, Tereza

    Odpověď:

    Postup městského úřadu je správný, protože při správě městských bytů si lze stanovit lhůtu na podání reklamací a lhůtu na vyřízení případných reklamací, tak jak je uvedeno ve Vašem případě.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování