Bydlíme ve městském bytě, který máme v podnájmu. Nedávno nám přišlo vyúčtování za rok 2010 a nějak se nám nezdálo, že jsme protopili za 2 měsíce to, co ostatní za celý rok. Proto jsme vyúčtování dle pokynů reklamovali. Uběhlo 30 ní a zatím žádná odpověď.
Tak jsem na úřad telefonovala a ptala se, jak to s vyřízením vypadá. Paní u telefonu mi řekla, že to nevyřídili do 30 dnů, protože lhůta na podání reklamace uběhla až nyní a oni čekali, zda přijdou ještě další reklamace. Poté se to bude individuálně řešit. Nechápu, proč čekali na ostatní, když se to řeší individuálně. Je možné, aby si úřad takto prodloužil reklamační lhůtu a nedal nám o tom vědět. Dá se nedodržení reklamační lhůty proti úřadu posléze nějak použít? Děkuji, Tereza
Odpověď:
Postup městského úřadu je správný, protože při správě městských bytů si lze stanovit lhůtu na podání reklamací a lhůtu na vyřízení případných reklamací, tak jak je uvedeno ve Vašem případě.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment